Prodloužená záruka DEFEND Car Protect ADVANTAGE je jistota, že v případě nečekané poruchy vozidla nebude muset řidič sahat hluboko do kapsy, neboť toto pojištění pokrývá náklady na opravy v případě náhlé a nepředvídatelné mechanické, elektrické nebo elektronické poruchy vozidla.
Záruční program ADVANTAGE lze sjednat na ojetá vozidla, která nejsou v záruce výrobce. Poskytuje klid a pocit bezpečí pro řidiče mladších modelů vozidel a nabízí rozsáhlý seznam krytých součástek, který je srovnatelný se zárukou výrobce. Díky flexibilním kritériím Vám poskytne klid a pocit bezpečí a Vy si můžete vychutnat jízdu bez obav!
Program ADVANTAGE je určen pro vozidla, která v době uzavření pojistné smlouvy splňují následující kritéria:
- max. stáří 6 let
- max. 200 000 najetých km
DEFEND Car Protect ADVANTAGE poskytuje pojistné krytí, které začíná běžet nádledující den po sjednání pojištění.
Prodlouženou záruku DEFEND Car Protect žádejte přímo u svého prodejce vozidla.
- Nabízí široký seznam krytých součástek.
- Kryje neomezený počet pojistných událostí až do výše limitu pojistného plnění.
- Finanční zabezpečení je poskytované společností Lloyd´s (pojistitel s hodnocením A+).
- Vše je podpořeno rychlým a kvalitním vyřizováním pojistných událostí.
- Pojistit lze vozidla do 3500 kg.
Sami si dále můžete zvolit:
Pojistnou dobu až 3 roky.
Limit pojistného plnění až 100 000 Kč.
Počet najetých km za rok od 10 000 km až neomezeně
Spoluúčast od 0 do 10 000 Kč.
Volitelná doplňková krytí
Součástky CNG/LPG
|
Náhrada půjčovného
|
- Řídící jednotka vstřikování plynu, ventil přepínání paliva, regulátor/vaporizér/reduktor, multifunkční ventil, sensory, ventily, solenoidy.
|
- Náklady na půjčení náhradního vozidla, přesáhne-li délka opravy kryté pojistnou smlouvou 24 hodin, s tím, že náhrada bude omezena nejvýše na 1 500,- Kč denně po dobu maximálně 7 dní.
|
- Kdy je možné sjednat pojištění?
- Pojištění lze uzavřít v den nákupu vozidla
- Záruka začíná plynout následující den po uzavření pojistné smlouvy.
- Jak je možné pojištění sjednat?
- Pojištění lze sjednat v síti našich partnerů (prodejci nových či ojetých vozidel, brokeři aj.) přímo při nákupu vozidla.
- V případě, že Váš prodejce vozidel toto pojištění nenabízí, lze uzavřít přímo s námi telefonicky a následně přes elektronickou poštu.
- Jaké informace a dokumenty potřebujeme pro sjednání?
- Kopii VTP a kupní smlouvy či faktury
- Hlášení škodní události:
Pojištěný (nebo oprávce jménem pojištěného) musí nahlásit škodu na vozidle do 7 dnů ode dne vzniku škodní události telefonicky +420 233 103 111 nebo e-mailem na likvidace@defendinsurance.eu.
Při hlášení ŠU je nutné znát číslo pojistné smlouvy, popř. VIN kód vozidla.
- Výběr oprávce:
Vozidlo musí být přistaveno k oprávci za účelem posouzení škodní události. Pokud je v pojistné smlouvě v sekci Postup při uplatnění nároku na pojistné plnění uveden konkrétní smluvní oprávce, vozidlo musí být přistaveno právě k němu. V opačném případě se smí přistavit do jakéhokoliv servisu, který je plátce DPH.
- Doložení podkladů:
Pro posouzení ŠU je zapotřebí dodat následující podklady: diagnostiku závady, rozpočet opravy, formulář pro hlášení ŠU, fotodokumentaci vozidla a kopii velkého technického průkazu.
Žádná oprava vozidla nesmí být provedena bez výslovného souhlasu správce. Veškeré náklady, práce započaté před odsouhlasením správcem, budou hrazeny pojištěným a automaticky jsou podkladem pro odmítnutí pojistného plnění.